neděle 24. května 2015

Domácí pohankové müsli



Müsli je v našich obchodech spousta. Když pominu jeho různou kvalitu, tak já tentokrát hledala bezlepkové. Našla jsem jedno pohankové a vydrželo mi 3 dny. Hned mě napadlo si ho tedy vyrobit. Určitě to v celkovém součtu vyjde finančně levněji.



Ingredience:

pohanka - vcelku, loupaná
lískové oříšky
datle
rozinky
brusinky
slunečnicové semínka
kokosová voda
kokos
melasa

Pohanku jsem nechala asi půl dne namočenou ve vodě. Poté jsem ji slila a přidala další suché ingredience. Slunečnicové semínka jsem ještě před tím na sucho opražila. Lískové ořišky, datle a kokos jsem nakrájela na malé kousky. Vedle v misce jsem rozmíchala melasu s kokosovou vodou (ta vody z kokosového ořechu) a zalila tím suchou směs, promíchala. Přendala na plech vyložený pečícím papírem. Pekla jsem müsli na 180°C asi 40 minut. Počas pečení jsem směs několikrát promíchala.

Po upečení nechte müsli vychladnout a přesypte do nádoby, ve kterém ho budete skladovat. 














Žádné komentáře:

Okomentovat