pondělí 20. ledna 2014

Restovaný lilek a žampiony s tofu

Žampiony a lilek na kostičky, orestovat. Přidat garam masala, shoyu a umeoocet. Provařit. Přidat na kostičky nakrájené oblíbené tofu a prohřát. 

Podávání: vespod těstoviny, směs lilku, žampionu a tofu, parmazán na hoblinky, opražené dýňové semínka, zakáplé dýňovým olejem. A nahoře něco zeleného, já mám na zahradě už akorát petržel, tak jsem dala ten. Ale uměla bych si tam představit třeba i lístky koriandru.

Kdo ještě nezkusil umeoocet, výborně doplňuje tu shoyu. Nejprve ochutnejte a dosolte v případě potřeby. Umeoocet je více slaný než kyselý. Vyrábí se z japonských švestiček umeboši. Dlouho jsem nevěděla, co s ním a teď lituji, že jsem ho nepoužívala už dříve. Manžel říká, že ty jídla dostali další rozměr chuti. 

Žádné komentáře:

Okomentovat