sobota 9. února 2013

Napůl celozrnná pizza


Je to docela jednoduché - objevila jsem kouzlo pekárny :-D. Takže vaření se synem už je docela pohoda. Suroviny na těsto naháži do pekárny a ona už to tvoří za mě ;-). V další fázi je jen potřeba trochu trpělivosti a dítě buď zabavit jinak a nebo přizvat k dílu.





Recept na těsto:
300 ml vlažné vody
1 lžíce olivového oleje
1,5 lžičky soli
480g celozrnné špaldové, jemně mleté mouky
1 lžička sušeného droždí






Já jsem teda neměla jemně mletou celozrnnou špaldovou mouku. A jelikož se ke mě chodí stravovat víc strávníku, nechtěla jsem na ně hned zkusit úplně celozrnný výrobek. Dala jsem 200g celozrnné, jemně mleté pšeničné mouky a zbytek dosypala klasickou hladkou. 
Těsto, po vyklopení jsem pak rozdělila na 4 díly a z každého vyválela tenkou pizzi. Na pomazání jsem použila kečup Heinz. Ten zdravý, který u nás nikdo nechce jíst :-D. Zlatá Linessa nebo DM kečup. Na to pak provensálské koření (pizza koření nebo jenom oregáno). No a dál je to čistě na vaší fantazii, kombinací je spousta.


Můj zdroj na těsto: blog Zdravě jíst






1 komentář:

  1. já zkoušela bramborovu "pizzu" :) jinou zdravou zatím ne.. ale na tu celozrnnou se chystám :P

    OdpovědětVymazat